reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
miriam petráňová

miriam petráňová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

žena s hlavou v oblakoch a špičkami sa odrážajúc od zeme, aby mohla letieť. kam, neviem. raz sa uvidí...inak, režisérka dokumentárnych filmov a fotografka a matka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Soňa Borušovičová-Karvayová: Rozhovor časť posledná

miriam petráňová

Soňa Borušovičová-Karvayová: Rozhovor časť posledná

m> Čo chystáš? s> Ja neviem po sebe prepisovať. Keď to správne začne, tak už to ide. A to znamená, že mám veľa začiatkov. A keď to má prísť, tak slová prídu samé od seba. Ani nie je potom čo meniť. Iba sem tam. Je to akoby som to, čo je nado mnou zložila na papier. Pripravujem novú knihu, ktorá sa bude volať Zatmenie. Bude to dvanásť samostatných poviedok s dvanástimi hlavnými postavami 24 hodín do zatmenia slnka. A keďže tu ešte neprišlo to, o čom som hovorila, tak neviem čo všetko povedať. Inak to bude asi o rozhodovaní.

  • 2. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Miriam Petráňová a Soňa Borušovičová-Karvayová: Rozhovor časť prvá

miriam petráňová

Miriam Petráňová a Soňa Borušovičová-Karvayová: Rozhovor časť prvá

Okolo mňa pobehuje dcéra Ema a ja tiež ťažko obsedím len tak. Stále mi niečo nosí, ukazuje. Tak si hovorím, že lepšie bude zahrať sa. Však som tvor hravý, nie je mi to proti vôli. A ako sme si tak spolu listovali hore hlavou v detských knižkách, spomenula som si, že niekde mám detskú knihu Gregor. Kedysi, v kníhkupectve ma zarazilo meno. Gregor. Priviedlo ma do rozpakov. Čo je to za meno pre knižku, ale po krátkom omieľaní mena v hlave sa mi tak zapáčilo, že mi nedalo pokoja. A dobre som urobila, že som si Gregora odniesla domov. Kúpila som si ju, keď som bola tehotná. Však mala by som kupovať detskú literatúru. Do zásoby, keby potom nebolo čo a za čo.

  • 2. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Láska.nie

miriam petráňová

Láska.nie

ema má. mamu. aj mama má. emu a mamu. na jeden. nádych. seba v tebe. plačú. keď ich bolí. navždy. budú a boli. mamy.

  • 2. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 124x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu